Klacht De Beste Korting: Geen bereikbaare mail

# 190528
petra

Ook ij heb een klacht over de automatische incasso waar ik niet om gevraagd heb. er was mij verteld dat er geen extra kosten verbonden zaten de beste korting alleen maar korting terug ontvangen daar was het banknr voor. en nu is er spontaan 49.95 afgehouden, maar ik heb het gestorneerd. en krijg nu ook betalingsherinneringen. maar ik er zo ook geen gebruik van te maken. zo ben ik niet voorgelicht, maar opgelicht.

betalingsherinnering stop zetten en mijn gegevens schrappen. ik wens er geen gebruik van te maken. ze zijn niet te bereiken per mail en aan de telefoon werd met verteld dat ze me binnen 48 uur terug zouden bellen, want de desbetreffende persoon ging daar niet over. ben inmiddels 2 weken verder en nog niks gehoord.

petra
    ik heb nergens niks meer van gehoord. geen positief of geen negatief bericht. ik ga er vanuit dat het zo prima is en ik heb niks betaald en ga dat ook zeker niet doen. bedankt voor jullie aandacht.

petra

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?