Klacht De Beste Korting: Geen inloggegevens of mail ontvangen

Klachtnummer
# 175181
Gebruiker
M. Heerink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee dagen geleden benaderd door een medewerker van De Beste korting, echter tot op heden niets ontvangen. Ik wil opzeggen, maar heb geen contactgegevens. Overigens sta ik in het bel-me-niet-register en word toch wel benaderd.

De oplossing

De Beste Korting, bij deze wil ik opzeggen en dus geen gebruik maken van het abonnement.

1 reactie

  1. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte M. Heerink,

    Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen