Klacht De Beste Korting: geen mail ontvangen, maar nu een incasso

Klachtnummer
# 176015
Gebruiker
lex
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hele tijd geleden gebeld en ik zou een mail krijgen, ook om het te bekijken en om eventueel om op te zeggen, deze NOOIT ontvangen en ik praat over echt een tijd geleden en nu een incasso bedrijf sturen, dus nu kunnen jullie wel een mail sturen.

lex karsemeijer
lexkars@ziggo.nl

De oplossing

Dus de afspraak van jullie zijn jullie niet nagekomen en ik wil er dus op deze manier ook totaal niks meer mee te maken hebben.
nu ook geen mails meer sturen, ook niet van een deurwaarder

1 reactie

  1. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte L. karsemeijer,

    Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen