Klacht De Beste Korting: Geen mail ontvangen met de informatie en voorwaaredn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178744
Gebruiker
helenaole
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 juli werd ik telefonisch ( 0857325618) benaderd voor aanmelden bij een webshop met korting bij inkopen en reserveringen. Ik heb nooit de beloofde mail gekregen waar ik thuis nog rustig de informatie en bedenktijd staat en dat er geïncasseerd werd wanneer ik positief reageerde. Ik heb per SMS naar het bovenstaande telefoonnummer gestuurd zonder reactie tot op heden. Vandaag kreeg ik een aangekondigde incasso € 59,95 van de Stichting Derdengelden Service met kenmerk shopandfly. online.
Ik ga dat storneren, omdat ik niet van jullie de beloofde mail heb ontvangen en daardoor ook niet kon reageren op de bedenktijd. Ik wil ook geen aanbod meer van jullie krijgen.
Wachtend op U reactie.

De oplossing

Ik wil weten waarom ik geen mail van hun heb ontvangen en het aangekondigde incasso door Stichting Derdengelden Incasso Service ga ik storneren en dat ik geen aanbod meer van jullie wil krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    helenaole
    Datum
    Ik blijf het een slechte zaak vinden waarbij de web benadering eigenlijk je reinste oplichterij vertoning geeft en dat zij met de belofte in hun gesprek niet nakomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
helenaole
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?