Klacht De Beste Korting: Geen mail ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 195274
Gebruiker
gracia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,
Ik ben telefonisch benaderd om lid te worden van de bestekorting. Ik zou een mail krijgen met daarin code om te kunnen inloggen op U site. En daarna 14 dagen bedenktijd krijgen of ik door wilde gaan of niet. Ik heb echter geen mail gehad en dus geen bedenktijd. Maar U wilt wel geld. U begrijpt dat ik niet ga betalen voor iets waarvan ik niet weet wat het precies inhoudt. Ik heb U ook al meerdere keren verzocht om mij dan alsnog deze mail met codes te sturen maar helaas deze krijg ik niet. Ondertussen stuurt U mij wel een deurwaarder met extra kosten. Ik heb hier dus geen behoefte aan. Graag zou ik zien dat U mij volledig verwijderd want ik wil dus geen lid zijn van U.

Met vriendelijke groet
Gacia de vaan

De oplossing

Graag verwijderen uit U systeem.
Ik wens geen lid te zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    gracia
    Datum
    heb helemaal geen reactie gehad. Dus nog niet afgewerkt denk ik

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gracia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen