Klacht De Beste Korting: Ik heb geen abonnement en krijg incasso telefoontjes die ik niet ga betalen.

Anne K-H

Ik ben zojuist gebeld door een "incasso bureau" die mij verteld dat ik in 2017 een abonnement bij de beste korting zou hebben afgesloten. De reden dat hij mij nu een paar keer probeert te bellen is omdat ik niet betaald zou hebben en zij de zaak hadden gekregen om te regelen.
Ik zou al 4x een mail van de beste korting gekregen moeten hebben (wat daar in staat wist dhr niet). Hij wist wel het mijn email adres te vertellen maar wist niet wat of wanneer iets gestuurd was.
Nu bood hij mij via de telefoon aan om het bedrag met korting in rekening te brengen en hij kon ook de incasso kosten nog wel ergens anders verhalen, maar dan moest ik een bedrag van ruim 2000 euro wel in 1 keer afbetalen.
Mijn vraag om bevestiging of informatie over het bedrijf werdt afgeschreven als niet mogelijk, hij moest eerst weten of ik in 1 keer wilde betalen of in termijnen. Ook mijn vraag om mij later vanmiddag terug te bellen zodat ik kon overleggen met partner etc werd geweigert, hij zou op deze zaak niet later terug kunnen komen.
Op moment dat ik aangeef nu niet te kunnen bepalen of ik in 1x of in termijnen wil betalen wordt dhr aan de andere kant van de lijn boos. Hij begint over dat het nu alleen geregeld kan worden en dat hij anders zou opgeven dat ik weiger te betalen. Dan zou de zaak naar de rechtbank overgezet worden en konden de kosten wel oplopen naar 4000-6000 euro.
Op moment dat ik aangeef dan wel een mail te willen ontvangen met de informatie over een termijn betaling krijg ik de bevestiging dat ik een mail zal krijgen en hangt dhr ook direct daarna op.

Ik wil zwart op wit zien welk abonnement ik heb afgesloten en waar ik daarvoor heb getekend.
Als ze dit niet kunnen aantonen ga ik dat enorm hoge bedrag niet betalen.

Anne K-H
    Ik wacht nog steeds op een reactie.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?