Klacht De Beste Korting: Ik heb geen account, laat staan een betalingsachterstand, bandopname's mag je altijd zelf horen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379458
Gebruiker
JvdB69
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Incassobureau van Loenen geeft op agressieve manier aan dat ik nog €500,- moet betalen van September 2017.
Ik zou een account gekregen/gemaakt hebben wat vrijblijvend binnen 14 dagen opgezegd kon worden.
Ik zou dit dus niet gedaan hebben en heb nu een schuld, maar toen ik enigszins doorvroeg was het gelijk dat ik zou liegen, 5 jaar de schuldsanering in zou moeten en fraude gepleegd had.
Alles wordt overgedragen naar een gerechtelijke deurwaarder en de schuld wordt verhoogd naar 2484,- Euro.
Deze man is echt een schande voor dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Het goed en degelijk uitzoekt, zelf wil ik mijn "bandopname's" horen.
En eigenlijk eis ik dat die onbeschofte man ( wiens naam ik toevallig heb) manieren leert en zijn excuses aanbiedt.
Bloemetje of liever nog Taart erbij zou wel heel ergaardig zijn.
Geboden oplossing
Niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    JvdB69
    Datum
    Waarom reageert hét bedrijf :"De Beste Korting", nu niet?
    De " Beste Korting", maar de SLECHTSTE klantenservice dat is wel duidelijk.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen