Klacht De Beste Korting: ik Moet wel betalen maar krijg geen mails van hun dus kan ik het ook niet opzeggen.

Klachtnummer
# 291273
Gebruiker
E Stevens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

VAnmorgen telefoon incasso bureau van de stichting beste korting. Ik moet 147 euro betalen. Toen ik zei ik heb betaald en opgezegd hing die meneer meteen op. Maar ik krijg helemaal niets van de beste korting. Vorig jaar ook al een keer toen heb ik gezegd ik betaal en ik zeg het abonnement op. Daarna niets meer gehoord en gekregen en nu komen ze weer met een incassobureau.

De oplossing

Helemaal van hun verlost zijn.geen mailadres dus kan hun ook niet opzeggen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen