Klacht De Beste Korting: Ik wil graag contact met de beste korting, wilt u mij alstublieft bellen of mailen, zodat we er samen uit kunnen komen.

Klachtnummer
# 196686
Gebruiker
G
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag na nu voor de derde keer aangegeven te hebben te willen bedanken voor mijn contract, van u de bevestiging hebben dat ik niets meer hoef te betalen. En geen gebruik maak van de beste korting, voor wat dan ook.

De oplossing

Graag zo spoedig mogelijk bericht.
Graag contact met u weet anders niet hoe ik u moet bereiken

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen