Klacht De Beste Korting: Ik word (weer) lastiggevallen over onrechtmatige facturen door de 'nederlandse incassocentrale'

Klachtnummer
# 252591
Gebruiker
N.T. Stokrom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een aantal maande stilte en in de veronderstelling dat e.e.a. via klachtenkompas effectief was afgewikkeld krijg ik nu ineens weer via de 'nederlandse incassocentrale' een zogenaamd bericht van dagvaarding (d.d. 6 januari 2017). Het komt weer van 'de beste korting/shoppen doe je zo'. Onbegrijpelijk, deze flauwekul was tot tevredenheid gestopt via klachtenkompas, maar lijkt dus nu weer te beginnen. Ik ga uiteraard nergens op in, maar vind het wel heel vervelend dat deze figuren heel hardnekkig blijken te zijn. Geen rechtsgeldige overeenkomst, geen product, maar het toch maar blijven proberen.

De oplossing

Ik wil op geen enkele manier meer benaderd worden door de 'nederlandse incassocentrale' over onrechtmatige facturen van 'de beste korting/shoppen doe je zo'. Ik wil daarvan een bevestiging van dit bedrijf en een excuus voor het onrechtmatig claimen van geld.

2 reacties

  1. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte N.T. van Stokrom,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer +31 732 57 83 Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@debestekorting.nl

    Met vriendelijke groet,

    De Beste Korting!
  2. Auteur
    N.T. Stokrom
    Datum
    De beste korting heeft laten weten dat ze geprobeerd hebben telefonisch contact met mij te zoeken. Dat is niet gelukt. Ze laten weten dat ik hun kan bellen als ik vragen heb. Ik heb geen behoefte aan contact omdat ik geen enkele relatie met die club heb.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen