Klacht De Beste Korting: Incasso gekregen zonder eerdere nota over niet bevestigde aanbieding

Ev

Een maand of 2 geleden werd ik onverwachts gebeld over een vage aanbieding van De Beste Korting. De medewerkster was helaas heel moeilijk te verstaan. Ik was in de veronderstelling dat ik, zoals gebruikelijk, een e- mail of een brief zou krijgen met verdere uitleg van waar de aanbieding over ging, zodat ik kon beslissen of ik er gebruik van zou maken of, binnen de wettelijke bedenktijd, zou opzeggen.
In plaats daarvan kreeg ik, tot mijn grote verbazing, een e-mail gedateerd op 09/09 van Stichting Derdengelden Incasso Service over een niet betaalde nota van 49,95 euro's.
Ik heb namelijk tot die tijd geen nota van De Beste korting gekregen..
Wel kreeg ik vandaag, na het bellen van een medewerker van De Beste Korting met de vraag wat deze incasso te betekenen had, geen uitleg , maar iets een nota van 59,95 euro's per e-mai!.

Aangezien ik aanvankelijk noch informatie heb gekregen over d aanbieding van De Beste Korting, dus noch in de gelegenheid ben gesteld om te beoordelen of het me zou interesseren en tijdig opzeggen, verzoek ik de Beste korting vriendelijk ervoor te zorgen dat de betalingsplicht van de Stichting Derdengelden Incasso Service wordt geannuleerd.
Uiteraard wens ik geen verdere nota, incasso, aanbiedingen enz. van De Beste Korting te ontvangen.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?