Klacht De Beste Korting: Incasso

Christel

Zojuist gebeld door een incassobureau dat ik een rekening voor De Beste Korting niet betaald heb.
Ik heb nooit en factuur ontvangen en ook geen aanmaning, het email adres wat is opgegeven klopt niet.
Ik heb ooit een telefoontje hierover gehad en ik heb toen aangegeven dat ik eerst een email wilde ontvangen met de gegevens en kortingen voordat ik een keuze zou maken om eventueel gebruik hiervan te maken. Toen ook mijn juiste email adres doorgegeven.
Nooit een email ontvangen. Ik heb nooit van deze diensten gebruik gemaakt en ben dit ook niet van plan.

Graag de kosten die nu openstaan kwijtschelden aangezien ik nooit gebruik gemaakt heb van de kortingen en mij verwijderen uit het systeem.

Geachte C. van Balkom,

Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten
    Geachte C. van Balkom,

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Kunt u ook zoals afgesproken de klacht op klachtenkompas sluiten?

Met vriendelijke groeten,

De Beste Korting

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?