Klacht De Beste Korting: krijg een herinnering van betaling

vanraalteingrid

ik heb al een paar keer hun een mail gestuurd ,, en een half uur in de wacht gestaan(maar niemand gesproken) dat ik geen bedrijf waar mee ik in zee wens te gaan, en heb ook geschreven dat ik geen mail heb ontvangen en dat de dame die ik aan de telefoon sprak gebrekkig Nederlands sprak.. maar ze blijven stug rekeningen sturen(€49,95 ) ,en
nu zelf met €10,00 extra incassokosten,,, en als ik deze niet binnen 14 dagen betaal dan komt er nog eens €40,00 overheen,.
ik ben het spuug zat,, ik had de dame aan de telefoon verteld dat ik niet direct in zee zou gaan maar dit eerst met mijn man zou bekijken,,, maar als je geen mail krijgt, ( is misschien zo verwijderd of in de spam of geblokkeerd ??weet ik niet!!) dan kun je er dus niet op reageren,, hun nemen alles op band op ik denk dat ik dat in vervolg ook ga doen,
ik sta graag iedereen te woord, en via de mail dan info krijg, en dan als nog ga afmeld.. die mensen aan de telefoon doen ook maar hun werk!
hopelijk kom ik er vanaf

ik zou geen rekeningen meer van hun op mijn mail zien,,,en wil gewoon van dit rare bedrijf af... en dit bedrijf gewoon helemaal laten verdwijnen om dit leed bij andere mensen te voorkomen.

vanraalteingrid
    ik heb tot op heden nog steeds niet vernomen van dit bedrijf en er ligt nu al weer een incasso nu van € 90,66 dus geen € 49,95 ,, het wordt me nu toch wel een beetje heet onder de voeten,, en heb dus ook elke keer gemaild en gebeld maar dit bedrijf is niet te bereiken,,, en wat nu????komt er straks een man aan de deur om dat geld te incasseren zeker?????

vanraalteingrid

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?