Klacht De Beste Korting: mijn klacht is dat de beste korting zij grote leugenaars en oplichters

liza

ooit heeft debestekorting,nl mij gebeld en wat aangeboden, ik had ook 14 dagen nadenktijd. Ik heb netjes binnen 14 dagen terug gebeld en afgezegd. Naa een tijdje incasso neemt met mij contact en zegt dat ik een bedrag schuldig ben en moet snel mogelijk dat bedrag overmaken.
Ik heb zelf de beste korting gebeld alles uitgelegd,ze hebben wel gezien dat ik wel op tijd had afgezegd dat ik niets aan hun schuldig ben. en hebben aan mij beloofd met incasso alles te regelen.
en nu na een jaar of langer word ik weer gebeld door hun, en nu zeggen ze dat ik 1180 euro schuldig ben aan hun. ik vind dat niet normaal.
ik snap dat iedereen wilt verdienen, maar niet op zo een manier toch

de beste korting moet goed onderzoeken, goed herinneren alles en laten mij met rust. dat was allemaal zo lang geleden dat niet meer alle datums kan herinneren.
Maar ik weet zeker dat ik niets aan hun schuldig ben. en hun hadden dat aan mij ook duidelijk aangegeven,dat het hun fout was, dat ik alles netjes op tijd heb afgezegd. ze moeten mij nu echt met rust laten
ik heb wel iets doms gedaan, email wat ik van hun had gekregen verwijderd, ik kan die niet meer vinden

liza
    Waarom wordt het niet gereageert op mijn klacht?
    Moet ik naar juridisch kantoor daar voor?
    liza
    Ik wacht nog steeds op een reactie van de breedte korting

Ze reageren helemaal niet

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?