Klacht De Beste Korting: N.a.v. één telefonisch contact bijna 2 jaar erna een fors bedrag moeten betalen.

Klachtnummer
# 288956
Gebruiker
Nickysij
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Vandaag ben ik telefonisch benaderd door een mediation Agency over een openstaand bedrag bij de beste korting. Blijkbaar heb ik in 2016 telefonisch contact gehad met iemand van de beste korting en had ik na ontvangst van documentatie iets moeten beëindigen. Ik heb tussen juni 2016 en vandaag 15-01-2018 geen contact gehad met de beste korting, geen mails, geen brieven of telefoons om me erop te wijzen dat ik een openstaand bedrag zou hebben.
Ik heb van de dame van Mediation een email adres van de Beste korting ontvangen, maar dit blijkt niet te bestaan. Ik wil van de Beste korting alle zogenaamde aan mij gestuurde documentatie en het telefoongesprek van destijds hebben, maar ben nu zoekende hoe ik dit bedrijf kan benaderen.

De oplossing

Mogelijkheid tot contact met de beste korting, alle documentatie ontvangen, ik voel me echt beduveld.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen