Klacht De Beste Korting: Onbekende factuur betalen aan De Beste Korting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 187878
Gebruiker
Ed Geerdink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg vanmorgen een mail van Stichting Derdengelden Incasso Service met een herinnering van het bedrijf De Beste Korting. Of ik maar liefst € 59,95 over wil maken. € 49,95 voor de geleverde dienst (???) en € 10,- administratiekosten. Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat, dus heb dit direct aan hun gemeld. Ik vind het schandalig, dat bedrijven zo aan hun geld willen komen. Bij deze dien ik dan ook een klacht hierover bij u in. Dit moet stoppen.

De oplossing

De gewenste oplossing is dat ik uit het "klantenbestand" wordt verwijderd en niet meer wordt lastig gevallen met deze onzin. Ik ben geenszins van plan te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Ed Geerdink
    Datum
    Het bedrijf heeft niet meer gereageerd. Als ik kijk naar de overige klachten die hiervoor zijn ingestuurd en de reacties daarop, dan had ik ook niet anders verwacht. Dit soort bedrijven moet hard worden aangepakt. Ze gaan over lijken en blijven je maar treiteren. Schandalig, zo ga je niet met elkaar om. Ik betaal NIET!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ed Geerdink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen