Klacht De Beste Korting: Onbekende incasso van De Beste Korting

Virus69

Het schijnt dat we zijn benaderd door een bedrijf waarvan we een nota moeten betalen.
Het bedrijf geprobeerd op te zoeken op internet en het bestaat niet.
Mail gestuurd naar Nederlandse Incassocentrale geen terugkoppeling gehad.
We moeten een bedrag van € 39,95 betalen en inmiddels is dit bedrag al verhoogt naar € 80,00, maar nog steeds geen oplossing om hier van af te komen,
Een mail om het te beëindigen van het niet bestaande bedrijf hebben we ook niet mogen ontvangen, laat staan dat we het bedrijf kunnen aanschrijven om een eventuele contract, die ik telefonisch nooit zou aangaan en zeker niet voor meerdere jaren, te beëindigen.
Vreemde manier van zaken doen, om aan geld te komen.

Me met rust laten en telefonisch niet lastig vallen.
En wanneer er sprake is van een contract deze graag nietig laten verklaren
Bel me niet register functioneert ook al niet wordt nog steeds lastig gevallen

De Beste Korting
    Geachte L.A. Bouterse,

Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

Hierbij wil ik u nogmaals onze contactgegevens doorgeven :
    KLANTENSERVICE: 085 732 57 83 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    E-MAIL: info@debestekorting.nl

Ik hoor graag van u.
    Wij excuseren voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting
    Virus69
    Ben geen contract met het bedrijf aangegaan, en meerjarige contracten zijn niet zomaar toegestaan dus waarom dit een reden is om tot over te gaan naar betalen voor diensten waar ik toch geen gebruik van maak is mij een raadsel.
    Wanneer ik iets wil dan benader ik de bedrijven zelf wel, en hier zit ik gewoonweg niet op te wachten.
    Eerder al mail verstuurd naar het bedrijf via de link eerder genoemd, nog steeds geen reactie.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?