Klacht De Beste Korting: Onbekende incasso van De Beste Korting
Details
De klacht
Het schijnt dat we zijn benaderd door een bedrijf waarvan we een nota moeten betalen.Het bedrijf geprobeerd op te zoeken op internet en het bestaat niet.
Mail gestuurd naar Nederlandse Incassocentrale geen terugkoppeling gehad.
We moeten een bedrag van € 39,95 betalen en inmiddels is dit bedrag al verhoogt naar € 80,00, maar nog steeds geen oplossing om hier van af te komen,
Een mail om het te beëindigen van het niet bestaande bedrijf hebben we ook niet mogen ontvangen, laat staan dat we het bedrijf kunnen aanschrijven om een eventuele contract, die ik telefonisch nooit zou aangaan en zeker niet voor meerdere jaren, te beëindigen.
Vreemde manier van zaken doen, om aan geld te komen.
De oplossing
Me met rust laten en telefonisch niet lastig vallen.En wanneer er sprake is van een contract deze graag nietig laten verklaren
Bel me niet register functioneert ook al niet wordt nog steeds lastig gevallen
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.