Klacht De Beste Korting: ongewenste inschrijving

ventieldopje

In augustus 2016 werd ik gebeld door iemand over een website "debestekorting.nl" voor kortingscodes voor webwinkels. Ik zou na het telefoontje een email of brief ontvangen met uitgebreide informatie en voorwaarden. Daarna zou ik 14 dagen bedenktijd hebben. Dit mailtje heb ik nooit ontvangen.
Op 24-08-2016 is er een A.I. van € 49,95 van stichting derdengelden incasso service afgeschreven omschrijving: infoshoppendoejezo.com, . Dit zag ik enige tijd later en heb op 2-9-16 het bedrag laten storneren door ING bank. . Op 09-09-2016 stuurt Stideris mij een email ter herinnering v.d. betaling t.b.v. de beste korting (eerst was de naam shoppendoejezo??) Ik heb dezekfde dag, 9-9-16 de mail beantwoord, dat ik het hier niet mee eens ben vanwege het bovenstaande.
dd. 16-9-16 opnieuw een herinnering. In de week erna is tel.contact geweest met iemand vd admin. Zij gaf aan dat er geen oplossing was.

Ik wil mij geen inschrijving en kosten door de strot geduwd krijgen.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?