Klacht De Beste Korting: Onterecht incasso procedure

Klachtnummer
# 250052
Gebruiker
Vinnie1979
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik schijn twee accounts te hebben bij de beste korting wat ik bijzonder vind maar ik heb nooit een mail gehad al zegt men van wel (waarschijnlijk in mijn spam welke ik nooit lees maar altijd leeg maak) verschillende keren proberen te bellen maar nooit geen gehoor.vervolgens een telefoontje gekregen van een incasso centre vianhun heb ik een nummer gekregen waar ze wel op te bereiken zijn en dan wordt er gezegd we bellen binnen 48 terug na een week weer gebeld en weer de mededeling binnen 48 wordt u terug gebeld na weer een week wachten weer gebeld en toen werd ik geholpen maar dat was geen prettig gesprek diegene werd steeds agressiever en vervolgens werd de hoorn op de haak gegooid

De oplossing

Mijn beide accounts verwijderen en de procedures incasso en dergelijke stopzetten want waarom zou ik iets betalen waar geen gebruik van gemaakt is en door geen mail met info omtrent het account en op zeggen hiervan

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen