Klacht De Beste Korting: Onterecht verzoek tot betaling, geen bewijzen, niets schriftelijk

Klachtnummer
# 395339
Gebruiker
J.A. Mul
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Gebeld door incassobeheer met nummer vanuit Polen. Zou 2 jaar terug abonnement gestart hebben bij De Beste Korting en zou op band staan. Mij totaal onbekend. Moet ruim 400 euro direct betalen, anders incassobedrijf ruim 800 euro. Krijg geen bewijzen. Zou 3 aanmaningen gemaild gekregen hebben op account dat ik allang niet meer gebruik. Nooit schriftelijk iets gezien. Krijg geen telefoonnummer van Dane aan de lijn (zie deze wel in mijn scherm) om terug te kunnen bellen of een bedrijfsnaam van het incassobeheer. Bij terugbellen wordt ik structureel weggedrukt.
Ik heb niet betaald, wordt binnen 2 weken opnieuw gebeld.

Gewenste oplossing

Laat dit bedrijf stoppen.

3 reacties

  1. Auteur
    J.A. Mul
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    J.A. Mul
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    J.A. Mul
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen