Klacht De Beste Korting: Onterechte incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171432
Gebruiker
Ivo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Net als velen een incasso ontvangen van dit lugubere bedrijf.
Nooit ergens een mail of informatie of betaalopdracht van ontvangen, maar nu wel een incasso bericht van het Nederlands Incassocentrum.
Terug gemaild om deze incasso te seponeren, aangezien bellen zo te zien geen zin heeft.

De oplossing

Incasso ongedaan maken en mijn gegevens verwijderen uit de database van De Beste Korting.

3 reacties

  1. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte I. Balder,

    Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting
  2. Auteur
    Ivo
    Datum
    Geachte Beste Korting.

    Dank voor uw reactie. Ik zou dit ook graag netjes afgerond willen hebben. Ik heb namelijk geen gebruik kunnen en nu ook niet meer willen maken van uw diensten.
    Telefonisch ben ik vaak niet bereikbaar, dus als het via de mail zou kunnen heel graag. Mijn mail adres zou wel bij u bekend moeten zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Ivo Balder.
  3. Auteur
    Ivo
    Datum
    Vorige week kort telefonisch contact gehad, via de mail gaat niet.
    Inlog en betalings gegevens zouden opnieuw verstuurd worden.
    Bijna een week later: niets ontvangen.
    Wel ontvangen: een dagvaarding!!!! WTF??????????????
    Blijf hier zo ver mogelijk vandaan, wat een waanzin.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ivo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen