Klacht De Beste Korting: Onterechte incasso

Ivo

Net als velen een incasso ontvangen van dit lugubere bedrijf.
Nooit ergens een mail of informatie of betaalopdracht van ontvangen, maar nu wel een incasso bericht van het Nederlands Incassocentrum.
Terug gemaild om deze incasso te seponeren, aangezien bellen zo te zien geen zin heeft.

Incasso ongedaan maken en mijn gegevens verwijderen uit de database van De Beste Korting.

De Beste Korting
    Geachte I. Balder,

Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting
    Geachte Beste Korting.

Dank voor uw reactie. Ik zou dit ook graag netjes afgerond willen hebben. Ik heb namelijk geen gebruik kunnen en nu ook niet meer willen maken van uw diensten.
    Telefonisch ben ik vaak niet bereikbaar, dus als het via de mail zou kunnen heel graag. Mijn mail adres zou wel bij u bekend moeten zijn.

Ivo Balder.
    Ivo
    Vorige week kort telefonisch contact gehad, via de mail gaat niet.
    Inlog en betalings gegevens zouden opnieuw verstuurd worden.
    Bijna een week later: niets ontvangen.
    Wel ontvangen: een dagvaarding!!!! WTF??????????????
    Blijf hier zo ver mogelijk vandaan, wat een waanzin.

Ivo

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?