Klacht De Beste Korting: Ook ik moet een ongewenste betaling doen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 190307
Gebruiker
Theresa anetgroenwold
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee rekeningen, 69,95 en 49,95, komen van 'de Beste Korting' terwijl ik niets heb besteld. Omdat het bedrag nog niet is overgemaakt moet ik daar 80,- incassokosten bij betalen. Terwijl ik niets heb besteld!!
Hun telef.nr. is telkens in gesprek. Als er wordt gebeld zeggen ze niets!!

De oplossing

Stoppen met ongewenste afschrijvingen.

1 reactie

  1. Auteur
    Theresa anetgroenwold
    Datum
    via de computer gekeken naar hun, maar niets besteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theresa anetgroenwold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen