Klacht De Beste Korting: ophouden met deze onzin over betalen voor iets wat ik niet heb besteld

syby

u heeft mij gebeld met de vraag of ik mee wou doen om via het internet korting te krijgen bij vele bedrijven ik heb gezegd dat ik dat per post wilde inzien wat het inhield maar nooit iets ontvangen wel via de mail maar dat was niet afgesproken ik moest wel een bandje inspreken of ik akkoord ging met deze aanbieding ik heb daar ja op geantwoord omdat de medewerkster daar om vroeg en vertelde mij dat het dan met de post zou worden opgestuurd daar ik niets heb ontvangen en dus niets heb afgesloten ga ik ook niets betalen u heeft mij nu een aanmaning gestuurd en zelfs een incasso bureau ingeschakeld.
ik wil dat u daar mee ophoud want ik ga het toch niet betalen.

mij niet meer bellen of mailen dat ik moet betalen

De Beste Korting
    Geachte S. van Camp,

Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?