Klacht De Beste Korting: Opzeggen lidmaatschap

Klachtnummer
# 173524
Gebruiker
dejong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hierbij wil ik per direct mijn lidmaatschap bij de Beste Korting opzeggen. Ik heb vandaag de betaling voldaan aan het incassobedrijf om toch maar van jullie af te zijn.
Tevens wil ik in de toekomst niet meer door jullie benaderd worden aangezien jullie een groot stel oplichters zijn die niet waarmaken wat ze beloven. Tevens heb ik het vermoeden dat er ook met de bandopnames wordt geknoeid.

Mijn dossiernummer is D06167379

De oplossing

Hierbij wil ik per direct mijn lidmaatschap bij de Beste Korting opzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte A. de Jong,

    Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen