Klacht De Beste Korting: Opzeggen

Klachtnummer
# 183427
Gebruiker
.....
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben vandaag gebeld met de mededeling dat ik twee weken gratis gebruik kon maken van kortingen. Ik wil daar geen gebruik van maken en wil graag opzeggen. Ik heb geen gegevens ontvangen & ook geen email. Ik weet dus niet waar ik mee te maken heb. Na het lezen van al deze klachten maak ik me nu wel zorgen.

De oplossing

Ik zou graag telefonisch & mail contact willen hebben om het abonnement wat ik nooit heb afgesloten op te zeggen voor ik een bedrag van €99,- moet betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen