Opgelost door De Beste Korting: Puur bedrog en oneigenlijk gebruik van middelen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 171520
Gebruiker
Maurice Schouw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin maart werd ik gebeld door de beste korting. Op de vraag of ik korting over producten wilde hebben heb ik ja gezegd. Aan het einde van het gesprek bleek dat dat wel 40 euro kost en alles visa internet verloopt. Ik heb toen nee gezegd en bedankt. Vandaag had ik een e=mail van een incasso bureau van ruim tachtig euro. Heb hen gebeld en het bleek dat er op 4 maart een factuur verzonden zou zijn naar mijn mailadres. Deze factuur heb ik nooit ontvangen. Ook wist de mevrouw van het incasso bureau me te vertellen dat alles op een bandje opgenomen zou zijn behalve het laatste gedeelte. Ze zei: laat dit een goede les zijn. Bovendien heb ik nooit een aanmaning ontvangen wat toch heel normaal is in zo een geval. Als dit niet spoedig naar behoren opgelost wordt stap ik naar de Nationale Ombudsman en schakel een Advocaat in. Ik laat het er zeker niet bij zitten. Ik voel en ben gewoon op een hele sneeky manier opgelicht en we zullen wel zien wie er aan het langste eind trekt. Reacties zijn welk

De oplossing

Reacties zijn welkom: maurice_schouw@yahoo.com. Beste mensen maak ook melding bij de Nationale Ombudsman: samen staan we sterk want dit kan en mag gewoon niet.
Gr. Maurice en een ieder die dit leest fijne avond!!!!!!

Ik wil mijn geld terug en een forse vergoeding!!!!!!

Zou vandaag teruggebeld worden maar dat is ook nog niet gebeurd............

2 reacties

  1. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte M. Schouw,

    Namens De Beste Korting wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    De Beste Korting
  2. Auteur
    Maurice Schouw
    Datum
    Gereageerd binnen de gestelde termijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maurice Schouw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen