Opgelost door De Beste Korting: Stideris, De Beste Korting of Shoppen Doe Je Zo; geen contract, geen betaling

content Opgelost
JaMaAk

Mijn klacht begon met het bedrijf De Beste Korting, zij hadden geld van mijn rekening af(laten) schrijven, terwijl ik geen contract met hen had.
Ik kreeg een nota van Stideris Stichting Derdengelden Incasso dat ik 4 november had moeten betalen.
Aangifte bij ConsuWijzer gedaan, telefonisch contact opgenomen met De Beste Korting tel 085 7325783 deze zouden me binnen 48 uur terug bellen. Niet dus.
Nu krijg ik een aanmaning van Shoppendoejezo.nl, dezelfde 49,95 maar nu met 10 euro administratiekosten.
Ik ken het bedrijf niet eens!
Maar, hoe raar, wel hetzelfde kenmerk en telefoonnummer als op de factuur van De Beste Korting.

Neem contact met me op, misschien dat ik u kan helpen met uw chaotische administratie, voor vriendelijke maandelijkse vergoeding

JaMaAk
    Nog steeds in afwachting van het beloofde contact,... raar bedrijf...
    De Beste Korting
    Geachte J.D. Dalemans,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer +31 732 57 83 Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@debestekorting.nl

De Beste Korting!
    JaMaAk
    Na telefonisch contact, ben ik in afwachting van een bevestigingsmail, waarin in staat dat ik niet meer lastig gevallen zal worden met aanmaningen en ook telefonisch niet meer lastiggevallen zal worden door De Beste Korting of Shoppen Doe Je Zo.
    Zodra deze beloofde mail binnen is zal ik deze klacht afsluiten.
    JaMaAk
    De bevestigings mails binnen.
    De klacht wordt afgesloten, enigsinds tevreden ondanks de hele rare gang van zaken

JaMaAk

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?