Klacht De Beste Korting: Stop met onrechtmatig geld van mijn rekening af te halen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250784
Gebruiker
JaMaAk
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onterechte afschrijving via Stichting Derdengelden Incasso Service, aangezien ik geen contracten, telefonisch of op andere wijze aangegaan ben heb ik dit gestorneerd.
Nu kreeg ik van de stichting een aanmaning, en daar kon ik zien dat dit afkomstig was van De Beste Korting.nl. Zowel naar de stichting als naar De Beste Korting gezonden met de opmerking dat ik op geen enkele wijze een contract ben aangegaan. Morgen ( het is nu 23:59 uur) bel ik er achteraan om meer te weten te komen.

Best bizar dat iemand zomaar wat van je rekening kan afhalen zonder dat je gebruik maakt van de diensten of op eniger wijze een contract bent aangegaan. En dan nog met aanmanings kosten komen ook!

Gewenste oplossing

Een excuus en verklaring zouden volgens mij op zijn plek zijn.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    JaMaAk
    Datum
    Via mail contact opgenomen met Stichting Derdengelden Incasso Service Stideris.
    Ook aan hen aangegeven dat ik geen contract en/of financiële relatie heb met De Beste Korting .nl
    Telefonisch contact gezocht met De Beste Korting .nl bijzonder: er wordt opgenomen met een andere naam dan de Beste Korting...?...
    Klacht ingediend bij ConsuWijzer, en gezocht op internet, dit bedrijf (samen met Ecodienst.nl) is bekend met het slecht omgaan met klanten gegevens en met het BEL-ME-NIET register.

    Ik hoop dat ik op deze wijze ook wat mensen kan waarschuwen tegen dit bedrijf, zodra ze bellen voor een koring abonnement, geef aan dat je niet meer gebeld wilt worden door hen (ze zijn verplicht hier gehoor aan te geven) en geef op geen enkele vraag het antwoord 'Ja' voor je het weet wordt er onbevoegd geld van je rekening gehaald.
  2. Auteur
    JaMaAk
    Datum
    'Binnen 48 wordt u teruggebeld door de financiële administratie', belofte maakt schuld, maar bellen, ho maar.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen