Klacht De Beste Korting: wordt gedreigt met een advokaat na een telefoontje!

Agron

ik werd gebeld door de firma Stideris ,ze wisten mijn naam E-mailadres, huisadres bankrekening nummer!Ik was niet geintreseert , toch zou er een E-mail komen dat moest ik goed door lezen en als ik het toch wilde moest ik het activeren! En dan moest ik € 49,95 betalen! Belde meteen terug . er werd opgenomen en vroeg de vrouw hoe hun firma hete , zij zei Stideris en dat de E-mail al was verzonden . op mijn laptop gekeken GEEN E-MAIL ! Bank,,, in mijn mailbox een bericht van Derdengelden voor een bedrag €49,95! Zou op 7 September afgeschreven worden , meteen door de bank laten blokkeren!19 Sept, krijg ik van Stideris een herinnering om binnen 7 dagen te betalen anders komt er €10 er boven op ! O ja op de betaal nota staat een verkeerde naam, is niet van mij ! 2 E-mails gestuurd! bedreigt met een advokaat als ik niet betaalde!

Omdat ze volhouden dat er een E-mail is gestuurd, maar niet heb ontvangen + dat er een verkeerde naam op de nota staat wil ik dat ze op houden met mij lastig te vallen en mij bang te maken dat de advokaat kosten voor mijn rekening komen!

Agron

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?