Klacht De Beste Stek: Pakket niet geleverd maar wel betaald!

Klachtnummer
# 20100
Gebruiker
Frida Kleine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dierenspeciaalzaak: "de beste stek" Vrijthof te Ommen heeft mijn pakket niet geleverd maar wil niet mijn geld (66,95 Euro) terugstorten op het door hun bekende rek. nr.!
Het bewijs dat het op een verkeerd adres is bezorgd hebben zij notabene zelf naar mij toegestuurd met een voor mij vreemde handtekening voor ontvangst, dit is toch het bewijs!!!. Heb al vele mails naar "de beste stek" gestuurd maar zij willen blijkbaar mijn geld gewoon toeeigenen. Ten einde raad wend ik mij nogmaals tot de consumentenbond. Het geld is gewoonweg van mij.
Ik word zolangzamerhand moe van al dat gemail maar ik ben zelf altijd eerlijk en vind het héél erg om op deze wijze behandeld te worden door dit bedrijf! Mevr. F. Kleine te Emmen.



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Beste Stek is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Stek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen