Klacht De Betere Tuin- & Parkmachines: Zwaar teleurgesteld hoe wij nu behandeld worden

Lilsjors

Begin juli besloten wij voor een zitmaaier te gaan aangezien we veel grond hebben en ook druk met andere werkzaamheden zijn om onszelf een beetje te ontlasten,zagen wij een mooie 2hands zitmaaier op marktplaats van De betere Tuin&Park machines.nl dit vonden wij prettiger dan via een particulier bijv via Marktplaats,je weet namelijk niet wat je koopt! Maargoed we zijn nu inmiddels een maand verder en weten nu ook niet meer wat we gekocht hebben! Vanaf het begin ging alles mis! De dag dat de zitmaaier geleverd zou worden,kwam de verkeerde,degene die wij gekocht hadden stond in Hoek Van Holland,ok kan gebeuren,de eigenaar lostte het goed op door zelf de machines te ruilen en onze zelf bij ons huisadres af te leveren,dat vonden we erg attent en netjes van hem! Nu dachten we eindelijk fijn te kunnen gaan maaien,dat is ons wel geteld 1 keer vanaf juli gelukt,wat we ook probeerden de zitmaaier startte niet. Mijn vriend veel telefonisch contact gehad met eigenaar en t zou weleens de accu kunnen zijn! Goed,wij hebben zelf een nieuwe accu gekocht,goede moed dat het probleem opgelost zou zijn maar helaas de zitmaaier starttte nog niet. Weer contact gehad en nu kon het weleens de startmotor zijn,die wou hij zelf wel opsturen,vonden wij weer goed opgelost van hem. Maarja ons geduld begon nu wel wat minder te worden want er kwam maar geen startmotor,bleek de eigenaar de adressen weer door elkaar te hebben gehaald en was de startmotor naar Hoek v Holland gestuurd,ok nog steeds waren we geduldig en dachten wij,die man is zo druk,kan gebeuren! Na 2 weken wachten kregen we dus vorige week de startmotor en vriend plaatst de nieuwe in d zitmaaier en wat denken jullie??? Juist,de zitmaaier doet het nog steeds niet! Nu zijn wij dus wel aardig pissed! Vriend de eigenaar opgebeld die nu wel heel anders klinkt en opeens zegt dat we n 2 hands zitmaaier zonder garantie hebben gekocht! Dat zegt hij nu opeens. We moesten maar langskomen,het bedrijf zit in Harkema en niet bepaald dicht bij de deur. Daarom kozen we erook voor destijds dat hij thuis afgeleverd zou worden ipv ophalen.Dus nu hebben wij al meer dan een maand een zitmaaier in de schuur staan waar we niks mee kunnen! Hij was vanaf het begin al niet goed en dan denk je dat als je via een bedrijf iets koopt je wel goed geholpen wordt,stel dat er wat is? En nu worden wij dus afgewimpeld,we zitten met onze handen in het haar en 749,- lichter. We zijn behoorlijk teleurgesteld en ons geduld is nu wel op!

Wij zijn nu genoodzaakt om d zitmaaier in ons eigen dorp te laten repareren! Maar aangezien hij vanaf het begin niet goed is geweest,zijn de gemaakte kosten eigenlijk dus voor de betere tuin en park machines!

Wij vinden dat De Betere Tuin- & Parkmachines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Betere Tuin- & Parkmachines?