De Bijenkorf

Bedrijf status
actief

Over ons

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie, Gaastra, Armani en nóg veel meer producten zoals kleding, schoenen, woonartikelen, speelgoed, boeken en cosmeticaproducten. Met zo’n groot assortiment kan er helaas wel eens iets mis gaan. Vallen de knoopjes van uw nieuwe overhemd al na een paar keer dragen er af? Heeft u een tas online in de webshop besteld maar is deze na enkele weken nog steeds niet bezorgd? Bent u onvriendelijk geholpen voor een medewerker of bij de klantenservice? Wij vinden dit allemaal heel erg vervelend en helpen u daarom graag! Dus wat uw klacht ook is, meld uw klacht op Klachtenkompas.nl zodat De Bijenkorf kan reageren op uw klacht en eventueel een oplossing kan bieden.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
86 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 55 consument(en) de klachtenafhandeling van De Bijenkorf gemiddeld met een 3,7
Bekijk alle klachten over
De Bijenkorf
happy content sad angry
9 8 6 32

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen