Klacht De Bijenkorf: 40 jaar vaste klant , geen waardering.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481664
Gebruiker
Wachtenisnietleuk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De Bijenkorf geeft een kado , een beker voor de members. Ik ben al member sinds 40 jaar en koop veel bij de Bijenkorf. Vandaag was ik in Eindhoven om een waterkoker te kopen. De dame bij kassa 24 gaf mij geen beker....want 89.00 euro was niet genoeg. Ik had 2551 punten , dus behoorlijk wat gekocht de laatste tijd , ook dat was geen aanleiding voor het kado. Erg falend.

De oplossing

Weet ik niet , mogen ze zelf bedenken wat aardig is.

1 reactie

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Ik begrijp dat je het jammer vind dat je de mok niet meekreeg.
    Wij waarderen het zeker dat je al zo lang trouw fan bent van de Bijenkorf!
    Echter zijn de regels voor iedereen hetzelfde. De actie is 1 mok per persoon bij besteding vanaf 250 euro in één transactie en dat is echt een te groot verschil met 89 euro.

    Onze excuses voor de teleurstelling.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare
    de Bijenkorf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wachtenisnietleuk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waardeloos
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen