Klacht De Bijenkorf: Bestel geen breekbare artikelen, deze komen kapot aan.

Klachtnummer
# 362936
Gebruiker
Kimv
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Koop er geen breekbare artikelen!
Ze krijgen het niet voor elkaar om borden, schalen en glazen heel bij de klant te laten bezorgen.
Bij iedere zending die ik er heb gedaan waren er wel één of meerdere artikelen gebroken.
Na meerdere pogingen om het opnieuw te bezorgen, en het weer kapot aankwam, hebben ze maar besloten het geld terug te storten.
Helemaal toppie, nu zit ik dus met een half servies.
Onbegrijpelijk dat ze het niet beter verpakken. Op zich worden de borden/schalen best goed verpakt, maar het wordt iedere keer weer in een VEEL te grote doos gedaan. Bij de pakketbedrijven wordt er flink gegooid met de pakketten, en dat gaat dus niet goed.

De oplossing

Ik zit nu met een half servies, wat ik maar niet compleet krijg op deze manier. Ik zou de ontbrekende artikelen graag alsnog ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    de Bijenkorf
    Datum
    Beste heer/mevrouw Van Kalen,

    Allereerst wil ik jou mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat jij meerdere malen het bestelde servies gebroken hebt mogen ontvangen. Om jou hier verder mee te kunnen helpen hoor ik graag het bestelnummer van de bestelling in kwestie, zodat ik kan kijken hoe ik dit voor jou kan gaan oplossen.

    Graag verneem ik reactie van jou.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare
    De Bijenkorf

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen