Klacht De Bijenkorf: Bestelling niet compleet

Klachtnummer
# 532151
Gebruiker
geluidzachter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de bijenkorf mooie spulletjes besteld waarvan een deel is geleverd. Bij de track and trace codes staat dat de pakketten niet zijn ontvangen door PostNL van wat zou moeten zijn het overige deel van de bestelling. Hier over gebeld en gewacht zoals afgesproken. Vandaag neem ik weer contact op zoals afgesproken omdat er geen status verandering is en ik nog steeds niks ontvangen heb. In dit gesprek word aangegeven dat ik 3 weken mag wachten terwijl de bijenkorf via de econ afdeling een onderzoek gaat doen. Dit is totaal geen klantenservice. Tegen die tijd heb ik namelijk al een maand gewacht en zit ik nog steeds zonder de spullen waarvan een aantal noodzakelijk zijn geworden.

De oplossing

Het naleveren van de niet geleverde items terwijl jullie het onderzoek doen.

1 reactie

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi,

    Zoals aangegeven op Klacht.nl is dit reeds vorige week voor jou opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare
    de Bijenkorf

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen