Klacht de Bijenkorf: Bijenkorf sjoemelt met garantie!

Marzena

Al in Oktober 2018 kocht ik 'Isabel Martant' schoenen echter heb ik daar zeer kort plezier van gehad.
Er lieten al binnen een week stiksels los en bracht ze terug naar de winkel. Daar waren ze overduidelijk niet gecharmeerd van de retour, met veel gezucht werd er een inname gedaan.

En toen werd het stil...

Na een maand kwam er een mail met de melding: "Er zit een scheur in de schoen en die valt niet onder garantie"

Huh, maar de schoen had alleen losse stiksels, hebben we het nog wel over dezelfde schoenen?

Oordeel van de Bijenkorf: Maakt niet uit een scheur valt niet onder garantie en als u ze binnen drie maanden niet ophaalt gooien we weg.
Als ik opmerk dat er geen scheur in zat, maar alleen losse stiksels, maken ze me feitelijk uit voor leugenaar.

Bij het indienen van een klacht,beloven ze mij terug te bellen, maar laten NIETS van zich horen.

Nu zijn we inmiddels maanden verder en dreigen de schoenen in de prullenbak te verdwijnen en niemand die iets van zich laat horen.

Het ergste vind ik wel dat de schoenen verder goed waren en nu om een onduidelijke reden vernield zijn door nota bene een Bijenkorf medewerker...

Hier is maar 1 woord voor: 'WAARDELOOS'!

Mij vertellen waarom mijn schoenen na inname stuk zijn gemaakt!

de Bijenkorf
    Beste meneer, mevrouw Van Steijn,

Wat jammer dat de reparatie in de winkel niet naar wens is verlopen.
    Ik heb dit voor jou nagekeken en zie inderdaad dat de winkel jou hier niet verder mee kan helpen.
    Zij geven aan dat de schade onder 'gebruikersschade' valt en niet onder garantie gerepareerd kan worden. Aan dit besluit kunnen wij verder niets veranderen.

Mijn excuses voor de teleurstelling!

Team Webcare
    de Bijenkorf

Marzena
Uiteindelijke oplossing Er is geen oplossing aangeboden, zelfs geen antwoord op mijn vraag.