Klacht De Bijenkorf: Bijenkorf verschuilt zich achter fabrikant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 562096
Gebruiker
H. Hokenson
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een föhn van Dyson gekocht op5-5-2020, 399 € en met 2 jaar garantie.
Föhn ging kapot op 9-10 jl. Bijenkorf zei neem maar contact op met Dyson.
Dyson wil de föhn omruilen maar zegt geen voorraad te hebben, inmiddels twee weken verder! Maar ik kocht de föhn bij Bijenkorf, zij dienen dit op te lossen maar doen niks!

De oplossing

Ik wil de föhn aan Bijenkorf retourneren en mijn geld terug of een zelfde föhn retour ontvangen mits ze voorraad hebben.

4 reacties

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor je bericht. Wanneer er een artikel van Dyson bij de Bijenkorf word gekocht en er vertonen gebreken aan dient de klant contact op te nemen met Dyson. Dit is vanuit de Bijenkorf samen met Dyson zo afgesproken. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit verwarrend is/ Vervelend omdat Dyson het gewenste artikel niet meer op voorraad heeft. Mijn advies is nogmaals contact opnemen met Dyson. Hun zijn in dit geval degene die het probleem met de klant moeten oplossen. Voor verdere vragen kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van de Bijenkorf.

    Romy
    Team Webcare
    De Biejnkorf
  2. Auteur
    H. Hokenson
    Datum
    Nu is het 30-10 en ik wacht al sinds 9 oktober.
    Bijenkorf verwijst naar Dyson maar ik wacht al zolang en ik heb geen koopovereenkomst met Dyson maar met Bijenkorf

    Erg slechte service
    Krijg je een vragenlijst
    Hoe speciaal voel je je als klant vd Bijenkorf op een schaal van 0-10?

    Wat denk je?

    Een 1 voor de moeite van de loze beloftes
  3. Auteur
    H. Hokenson
    Datum
    Vanaf 9 oktober geen föhn, het is nu 4 november
    Slechte service want kocht bij Bijenkorf maar ze verwijzen naar de uitstekende service van Dyson die me ook laat zitten
  4. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Hokenson,

    Wat jammer dat jouw föhn het al een poosje niet goed doet en dat het via Dyson niet lukt om het probleem opgelost te krijgen. Ik zie dat de Repairservice van ons hoofdkantoor hier inmiddels mee bezig is voor jou. Ik raad je aan om dat verder af te wachten. Houd er rekening mee dat dit wel een aantal weken kan duren.

    Mijn excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Anneke
    Team Webcare
    de Bijenkorf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Hokenson
Datum
Uiteindelijke oplossing
Weken? Echt?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen