Opgelost door De Bijenkorf: Dienstverlening aan klant 0,0

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459725
Gebruiker
Steven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Meer als een maand geleden een bestelling gedaan, waarbij ik mijn bestelling heb ontvangen en daarin ontbraken er een paar producten die ik had besteld. Ik heb meteen telefonisch contact gezocht met de Bijenkorf. Daarna hebben ze een onderzoek ingesteld hierbij heb meerdere malen 4x telefonisch contact en 8 a 9 x een mail moeten sturen om een reactie te krijgen. nu een reactie ontvangen met als conclusie dat de producten erin zaten en dat zij er verder niks mee gaan doen omdat ik aangaf dat de doos niet beschadigd zou zijn, als iemand de plakband open snijd en dan weer dicht plakt zie ik dan dat het beschadigd is, nee! Heb nog gevraagd om fotos te sturen maar dat hoefde niet. In dit geval doet Bijenkorf niks meer voor je dus heb je maar pech en zoek je het maar uit. Ik zit zit zonder producten voor bijna ¢500-, dus nu andere manieren zoeken om mijn geld terug te krijgen en idd ook bekend maken hoe de Bijenkorf handelt als producten opeens vermist raken, de klant is hier maar de dupe van! Slecht bedrijf die het met zijn klantenservice het in ieder geval niet zo nauw met de klant neemt! Bestel hier nooit meer!

De oplossing

Mijn probleem oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    Steven
    Datum
    Waardeloos bedrijf, zetten de klant niet op de 1e plaats. Denken niet mee en dat voor zo een grote keten. Het is gewoon weg betreurenswaardig te noemen!
  2. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Hoi,

    Ik zie dat jij hier al contact over hebt met onze collega's van de webshop en het Klant Contact Center.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare
    de Bijenkorf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen