Klacht De Bijenkorf: geen reactie op klacht over dure pannen die al na vier weken roesten.
Details
Klacht
geen reactie op klacht en slecht bereikbaar.op 24 april heb ik schriftelijk een klacht ingediend over een in de webshop gekochte pannenset. de pannen roesten al na vier weken!
ik heb op de site gezocht naar een optie om per mail een klacht in te dienen maar dat kan niet in dit digitale tijdperk. vandaag tracht ik via webchat meer info te krijgen maar webchat lijkt niet te werken.
Bijenkorf pretendeert goede service te verlenen, maar ondanks de dure prijzen (ook in vergelijking met andere webwinkel) blijft de service dus heel ver achter!
Gewenste oplossing
1. dat mijn klacht serieus wordt genomen.2. de pannen gewisseld worden voor nieuwe exemplaren die niet gaan roesten.
3. als dat niet lukt dan uiteraard geld terug (is wettelijk zo geregeld immers)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.