Klacht De Bijenkorf: geen reactie op klacht over dure pannen die al na vier weken roesten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 442231
Gebruiker
Marcnh
Datum
2 reacties

Details

Klacht

geen reactie op klacht en slecht bereikbaar.
op 24 april heb ik schriftelijk een klacht ingediend over een in de webshop gekochte pannenset. de pannen roesten al na vier weken!

ik heb op de site gezocht naar een optie om per mail een klacht in te dienen maar dat kan niet in dit digitale tijdperk. vandaag tracht ik via webchat meer info te krijgen maar webchat lijkt niet te werken.

Bijenkorf pretendeert goede service te verlenen, maar ondanks de dure prijzen (ook in vergelijking met andere webwinkel) blijft de service dus heel ver achter!

Gewenste oplossing

1. dat mijn klacht serieus wordt genomen.
2. de pannen gewisseld worden voor nieuwe exemplaren die niet gaan roesten.
3. als dat niet lukt dan uiteraard geld terug (is wettelijk zo geregeld immers)
Geboden oplossing
Geen. Pas na veel discussie zijn de pannen wel ingenomen bij de balie in Amsterdam. De roestvorming zou door de vaatwasmachine komen. Ik ga bijenkorf nu in gebreke stellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Marcnh
    Datum
    geen enkele reactie van Bijenkorf en nog steeds niet wie webchat te bereiken.
  2. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Jij hebt bericht ontvangen per e-mail van onze collega van de Repairservice.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen