Klacht De Bijenkorf: geen reactie op klacht over dure pannen die al na vier weken roesten.

Marcnh

geen reactie op klacht en slecht bereikbaar.
op 24 april heb ik schriftelijk een klacht ingediend over een in de webshop gekochte pannenset. de pannen roesten al na vier weken!

ik heb op de site gezocht naar een optie om per mail een klacht in te dienen maar dat kan niet in dit digitale tijdperk. vandaag tracht ik via webchat meer info te krijgen maar webchat lijkt niet te werken.

Bijenkorf pretendeert goede service te verlenen, maar ondanks de dure prijzen (ook in vergelijking met andere webwinkel) blijft de service dus heel ver achter!

1. dat mijn klacht serieus wordt genomen.
2. de pannen gewisseld worden voor nieuwe exemplaren die niet gaan roesten.
3. als dat niet lukt dan uiteraard geld terug (is wettelijk zo geregeld immers)
Geen. Pas na veel discussie zijn de pannen wel ingenomen bij de balie in Amsterdam. De roestvorming zou door de vaatwasmachine komen. Ik ga bijenkorf nu in gebreke stellen.

Marcnh
    geen enkele reactie van Bijenkorf en nog steeds niet wie webchat te bereiken.
    De Bijenkorf
    Jij hebt bericht ontvangen per e-mail van onze collega van de Repairservice.

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?