Opgelost door De Bijenkorf: Geld van geretourneerde artikelen niet teruggestort

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 563572
Gebruiker
Warnars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs 3 herenoverhemden online besteld en betaald met de Bijenkorf kaart.
1 hemd gehouden en 2 geretourneerd.
E mail ontvangen van de Bijenkorf waarin stond dat ze de retouren hadden ontvangen en dat het geld op de rekening wordt gestort.
Volgens de klantenservice is dit geld 26 oktober gestort maar niet op mijn rekening.
Heb al meerdere keren gebeld maar kom niet verder.

De oplossing

Geld terugstorten op mijn rekening

1 reactie

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Beste,

    Wat jammer dat het aankoopbedrag nog niet terug gestort is op je de Bijenkorf Card.
    Ik zie dat je hier ook al een paar keer contact over hebt gehad met onze Klantenservice en dat zij jouw vraag naar de webshop hebben doorgezet. Inmiddels is bekend dat het om een storing gaat. Die is gelukkig opgelost. Dus de bedragen staan binnen een paar dagen alsnog op jouw de Bijenkorf Card rekening.

    Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    Anneke
    Team Webcare
    de Bijenkorf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Warnars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is uiteindelijk geretourneerd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen