Klacht De Bijenkorf: Hengsel rits van tas gevallen.

Klachtnummer
# 567219
Gebruiker
GroeneKlimop#995
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 4 maanden geleden een Marc Jacobs tas gekregen als cadeau. Maar vervolgens is het hengsel van de rits afgevallen.
Ik ben naar de Bijenkorf gegaan met de vraag wat hier aan gedaan kan worden. Vervolgens krijg ik het antwoord dat ik maar naar een schoenmaker moet gaan om er een ander lipje aan te laten maken, of het tasje door de Bijenkorf op te laten sturen naar Marc Jacobs waarvan de kosten niet worden vergoed. Zeer slechte service voor een tas van meer als 300 euro!

De oplossing

Mijn tas inneemt en laat repareren, door een nieuw hengsel te bevestigen aan de tas.

1 reactie

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wat jammer dat de medewerker in de winkel jou hier niet mee kon helpen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice. Een garantiespecialist bij ons op het hoofdkantoor heeft jouw zaak in behandeling genomen en neemt via email contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    #bcare/Scott

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen