Klacht De Bijenkorf: Ik heb verkeerd artikel ontvang

ibrahim1980

Ik heb parfum van baccarat rouge 540 besteld prijs is 215 euro.ik heb tom ford parfum ontvang. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij zeiden dat ik de verkeerde parfum retourneerde en het aankoopbedrag zal worden terugbetaald, en tot nu toe is het aankoopbedrag niet teruggestort. Ze zeggen dat ze niet ongelijk hebben en dat ze baccarat rouge hebben gestuurd niet tom ford.order nummer 34292702

Ik wel graag mijn geld terug of parfum van baccarat rouge 540

De Bijenkorf
    Goedemiddag Ibrahim,

Ik zie dat mijn collega's er mee bezig zijn voor je.
    Ik wil je vragen om hier nog even op te wachten.

Anneke
    Team Webcare
    de Bijenkorf
    De Bijenkorf
    Hoi Ibrahim,

Wat een lastige situatie zeg. Ik heb er even naar gekeken voor je.
    Ik zie dat de webshop het inderdaad heeft onderzocht. Zij geven aan dat uit het onderzoek is gebleken dat je een ander artikel hebt geretourneerd dan die je had ontvangen. De feiten zijn dusdanig dat dit onomstotelijk vast staat.
    Vandaar dat je het aankoopbedrag niet terug krijgt maar dat het parfum, dat wij van jou hebben ontvangen, naar jou terug gestuurd is. Naar verwachting ontvang je het pakket vandaag of morgen op het factuuradres van de bestelling.

Ik ga er vanuit je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en wens je graag nog een hele goede dag weekend toe.

Anneke
    Team Webcare
    de Bijenkorf

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?