Klacht De Bijenkorf: Ik krijg mijn geld niet terug van een retour. Dit duurt al ruim 3 weken.

Klachtnummer
# 413532
Gebruiker
Snowie1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een product retour gestuurd. Deze is op 14 december ontvangen door de Bijenkorf. Op hun website hebben ze het volgende staan:

RETOURNEREN BIJ DE BIJENKORF
Een aankoop retourneren? Vul het meegeleverde retourformulier in, stop deze in de doos en gebruik de PostNL-retoursticker. Je kunt je aankopen ook retourneren in onze winkels.

Je ontvangt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op dezelfde manier als de betaling.

Zij betalen mij echter het geld niet terug. Ze geven voortdurend aan dat een collega er mee bezig is. Kunnen geen oplossing bieden, geen datum, geen contact. NIETS.

De oplossing

Het geld teruggeven zoals ze aangeven op hun website, binnen 5 werkdagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Bijenkorf is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Snowie1
    Datum
    Geen reactie van de Bijenkorf..

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen