Klacht De Bijenkorf: Kapot product ontvangen van slechte kwaliteit.

Emma

Ik heb een broek gekocht en deze was na 3 dagen dragen al kapot. Dit lijkt mij niet de bedoeling en zeker niet bij een broek van een duur merk. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van de Bijenkorf. Zij bieden mij een vergoeding van 15% van het aankoopbedrag aan (dit zou dan gaan om 9 euro). Ik vind het belachelijk dat ik maar 9 euro terug krijg, omdat zij een slecht product leveren. Afgelopen week ik de Bijenkorf laten weten dat ik niet akkoord ga met hun voorstel. Vervolgens heb ik niks meer vernomen van de klantenservice.

Ik wil graag mijn aankoopbedrag volledig terug en anders zou ik een nieuw product willen ontvangen.

De Bijenkorf
    Hoi Emma,

Ik heb er even naar gekeken voor je. Er was inderdaad een inschattingsfout gemaakt bij het eerste contact. Ik zie dat een collega jou inmiddels een aanbod heeft aangeboden voor het gehele aankoopbedrag en dat jij hier mee akkoord bent. Ik zal dat verder in orde maken voor jou.

Team Webcare
    de Bijenkorf

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?