Klacht De Bijenkorf: Naden laten los van Alaxander MCQueen sneaker

Shannon

Afgelopen juli 2020 heb ik van mijn partner een paar Alaxander MCQueens gekregen. Nu ongeveer 3 weken geleden kwam ik erachter dat de naad op de bovenkant, maar ook aan binnenkant los aan het laten is. We zijn de dag erna meteen naar de Bijenkorf geweest om een klacht in te dienen. Ik heb uiteindelijk met Annalou (afdelingsmanager in Den Haag) gesproken en zij vertelde mij dat dit geen voorkomende klacht is van MCQueen en dat het niet onder de garantie zou vallen. Wat ik absoluut belachelijk vind en geen service. Ik koop mijn schoenen bij de Bijenkorf, zij verkopen de schoenen. Dat er geen officiële Alexander MCQueen winkel in Nederland zit is niet mijn probleem. Ze had twee opties: de schoenen innemen en ze laten repareren bij een schoenenmaker of 10/20% korting geven op schoenen van €400. Ik ben met beide niet akkoord gegaan, want wat is €80 op schoenen van €400. Oftewel een belachelijke tegemoetkoming! Tevens had ik gelezen dat iemand Ook een klacht had over Alexander MCQueen sneakers en die schoenen zijn bij de ‘schoenmaker’ zwaar verpest. l Het enige waar ik mee akkoord ga is of mijn geld terug (het volledige bedrag) of een paar nieuwe schoenen.

Ik wil of mijn geld terug (totaal bedrag) of een paar nieuwe schoenen

De Bijenkorf
    Goedemorgen,

Wat vervelend dat er een naad op de schoen is losgekomen. Doordat de schoenen in de winkel zijn aangeschaft, gaat de winkel over de gebreken van de schoen. Doordat zij de klacht al hebben beoordeeld moeten wij hierin meegaan en kunnen wij dit niet veranderen. De schoenen van dit merk sturen wij altijd op naar de leverancier als deze gebreken vertonen. Wij zullen dan in overleg een passende oplossing vinden. De schoenen volledig vergoeden zit er helaas niet in. Om er achter te komen of je recht heb op nieuwe schoenen zullen we deze eerst moeten opsturen naar onze repair services. Mijn excuses hiervoor.

Team Webcare
    De Bijenkorf

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?