Klacht de Bijenkorf: Niet klemmende klem oorbel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323752
Gebruiker
Teleurgesteldeklant123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

LS
Ik ben binnen 2 dagen na ontvangst een klem-oorbel verloren ( Aynur Abbott Black Diamond Earcuff). Dit is gebeurd op een zakelijke bijeenkomst (niet tijdens sporten oid), omdat t systeem niet functioneert.
Dit is product wat niet doet wat je ervan mag verwachten!

De oplossing

1. Product van webshop afhalen, om dit verlies bij anderen te voorkomen
2. Mij vergoeden voor het aanschafbedrag van 129 euro voor gouden oorbel met diamant. Blijkbaar is het een verkeerd product. Mocht de Bijenkorf er nog aan twijfelen, gelieve onafhankelijk deskundige inschakelen om systeem te onderzoeken.

1 reactie

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen mevrouw Drieman,

    Wat vervelend dat je de oorklem bent verloren.
    Ik kan mij voorstellen dat jij hier flink van baalt.
    Ik heb de correspondentie gelezen die jij met mijn collega's van de Klantenservice hebt gehad.
    Zij hebben hierover advies ingewonnen van onze inkoop en webshop afdeling.
    Daar uit komt naar voren dat er geen problemen bekend zijn met dit artikel, maar dat het wel een artikel is wat je inderdaad kan verliezen. Voor verlies zijn wij niet verantwoordelijk.
    Voor het ongemak heeft mijn collega jou nog wel een Bijenkorf Cadeaucard gegeven.
    Wij kunnen dan ook niet tot een andere conclusie of oplossing komen.

    Mijn excuses voor de teleurstelling.

    Groet,

    Team Webcare
    de Bijenkorf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteldeklant123
Datum
Uiteindelijke oplossing
20 euro bon, voor een product wat spontaan uitvalt en niet klemt! Terwijl aanschaf waarde 129 was. Ik ga naar geschillencommissie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over de Bijenkorf?