Klacht De Bijenkorf: Niet ontvangen producten, wel betaald.

Klachtnummer
# 465403
Gebruiker
M.Belkadi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een aantal producten gekocht online, die niet zijn bezorgd bij me. Volgens track en tracé code is het dus wel bezorgd. (I.o. Brievenbus). En een medewerker van Bijenkorf geeft aan dat het op de trappenhuis neer is gelegd. We waren niet thuis op moment van bezorging. Na contact te hebben opgenomen met Bijenkorf gaven ze aan een onderzoek te doen bij DHL. Volgens een gps tracker geeft dhl aan dat ze wel op een adres zijn geweest. En dus bezorgd is. Ik heb bij de bestelling ook aangegeven dat alleen ik het pakket zou willen ontvangen. Dus niet bij buren of iets dergelijks. Als ik niet thuis ben kan het toch niet zijn dat het zomaar op de trappenhuis van een appartement complex wordt neergelegd? Althans dat is wat ze aangeven. Ook heb ik niets ondertekend voor ontvangst. Bezorger heeft zelf getekend zag ik op track and tracé. Ik eis ontbinding van aankoop overeenkomst en mijn geld terug.

De oplossing

Ontbinding koop overeenkomst en aankoop bedrag retour.

1 reactie

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Hoi,

    Ik zie dat jouw bezwaar door is gestuurd naar de webshop afdeling.
    Laten we dat eerst nog even afwachten.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare
    de Bijenkorf

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen