Klacht De Bijenkorf: Nieuwe klacht van 450 kapot binnen 2 maanden..

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 279603
Gebruiker
Amadolur
Datum
3 reacties

Details

De klacht

I have bought a new suit from bijenkorf Den Haag with the brand van Gils. I am a loyal client for several years but now ive had enough. The suit-pants are already damagade and the suit jacket is starting lose it’s threads since day one. The suit is 2 months Old god!!!

De oplossing

I want a nieuwe suit and compensatie Because i am a business man, I have no time to come back and forth the whole time. This is How you lose clients, you guys are a big company. Do right for yourself and I want no excuses, My money back or a nieuwe suit and compensation!!!

3 reacties

  1. Auteur
    De Bijenkorf
    Datum
    Dear Sir Mahamud,

    We are very sorry to hear that your suit-pants of the brand van Gils is already damaged. Our sincere apologies for the inconvience. This morning we take personal contact with you to find a solution for your complaint.

    Regards,

    Team Webcare
    De Bijenkorf
  2. Auteur
    Amadolur
    Datum
    I am not Happy with the answer I got, that They want me to send It back for a control. I want to send it back, get a new one custom made with My size and compensation!!! Or i want everything i payed back!!
  3. Auteur
    Amadolur
    Datum
    4 bullshit company, unprofessional

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amadolur
Datum
Uiteindelijke oplossing
To have a control and then come back after 4 weeks, I’ve bought a new suit for nearly 600€ Because of their bad service!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen