Klacht De Bijenkorf: Pakket niet bezorgd

Nik

20 mei besteld en nog steeds niks ontvangen. DHL geeft aan dat ik met de verzender (Bijenkorf) het probleem moet gaan oplossen omdat de Bijenkorf alleen zelf een onderzoek kan laten starten. Meerdere malen via de chat en telefonisch contact gehad en het zou worden besproken met DHL. Niks gehoord/gezien. Bezorging staat nog steeds op uitgesteld, maar het kan ook niet geannuleerd worden. Het probleem ligt niet bij mij en ik heb de producten via Bijenkorf gekocht, dus verwacht ook dat ze snel met een oplossing komen. Waarom gaan zij het probleem niet met DHL zelf oplossen en als de pakketje wordt gevonden laten naar Bijenkorf retour sturen en mij een nieuwe pakketje met de zelfde bestelling laten verzenden, dan heb ik het de volgende dag al in huis. Dat is het minste wat zij in dit geval kunnen doen, ipv mij een week laten wachten en nog steeds geen oplossing. Als ze de bezorging de volgende dag niet waar kunnen maken moeten ze dit ook niet vermelden op de website.

Een nieuwe pakket met de zelfde producten die ik besteld heb zsm naar mij laten versturen en het probleem zelf met DHL gaan oplossen.

De Bijenkorf
    Wat vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je hiervoor inderdaad contact met ons hebt opgenomen. Wij hebben onze webshop dan ook gevraagd om dit bij DHL uit te zoeken. Zodra wij meer informatie over de zending hebben, nemen wij via e-mail contact met jou op.
    Groetjes,
    #bcare/Scott

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?