Klacht De Bijenkorf: Runner ritssluiting is stuk

L. Willems

Heb febr 2019 een heren jas gekocht, via de website, van rond de 500 euro. Jammergenoeg heb ik daar geen bon van, deze stond in mijn bijenkorf, als ik inlogte, heb dit vorig jaar nog uitgeprint omdat er een kleinigheid aan de jas was, dit is ten volle tevredenheid verholpen.
Nu is er een runner the van een rits stuk zodat ik de jas niet meer kan gebruiken. 1 keer gebeld met de klantenservice en ruim 30 whats app contact, het ging iedere keer dat ik moest bewijzen dat de jas bij hun gekocht had, dit lukt echt niet omdat ik van bank veranderd ben en de betaal gegevens van de jas niet kan terugzoeken.
Na lang op en neer zeiden ze dat ze een bon nodig hebben en dat de rits niet onder de garantie valt. Dit is toch erg vreemd dat ik een jas van 2 jaar niet meer kan gebruiken!!!
Het gaat over een jas van Hugo boss

Dat de rits gemaakt wordt, nu is de jas onbruikbaar!

De Bijenkorf
    Goedemiddag, bedankt voor jouw bericht.

Wat jammer dat het lipje van jouw rits stuk is gegaan. Een voorwaarde om een klacht bij ons in behandeling te nemen is het tonen van een aankoopbewijs of het doorsturen van een ordernummer. We zijn jou in verschillende manieren tegemoet gekomen om de aankoop voor jou op te zoeken maar helaas kon je ons niet voorzien van de informatie die hiervoor nodig was.

Zoals er is aangegeven, valt de rits niet onder de garantie, maar kunnen wij deze wel repareren in onze winkels zodra de algehele lockdown is opgeheven. Wij kunnen zoals vermeld geen klacht in behandeling nemen zonder aankoopbewijs. Je geeft aan dat jouw gewenste oplossing is dat de rits van de jas wordt gerepareerd, ik verwelkom je hiervoor dan ook graag in de winkel zodat je de rits kunt laten maken op vertoon van jouw aankoopbewijs. Mocht je het aankoopbewijs niet meer kunnen vinden, kun je de rits uiteraard laten maken bij een lokale kledingmaker.

Ik wens je graag nog een hele fijne dag tegemoet.

Megan.

L. Willems
Jullie vermelden niet dat mijn aankoop in mijn Bijenkorf verwijderd is!!Vorig jaar januari heb ik de bon nog uitgeprint omdat er iets stuk was aan mijn jas, en dat is keurig verholpen door Bijenkorf Eindhoven. Nu schrijven jullie dat er geen enkele aankoop uit een account verwijderd wordt, en dat is 100 procent wel waar. Het is erg triest dat het een niet ja spelletje wordt, en dat ik als klant niet geloofd wordt op mijn woord! Nu zit ik met een dure jas, die niet meer te dragen is!!! Bijenkorf bedankt!!!!

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?